torsdag 14 januari 2010

VILKEN UPPLEVELSE...........

DET HÄR KOMMER JAG LEVA PÅ LÄNGE!

Aldrig har man fått en valp levererad med privat flyg och aldrig har det funnits i min vildaste fantasi att det skulle ske. Däremot har man ju skojat om det tidigare. En fantastisk upplevelse så jävla häftigt på ren Svenska.
Kan väl säga att de flesta nog skämdes över hur jag sprang omkring bland flygplanen och frågade massor. Att höra planen starta var en upplevelse i sig, så häftigt så ni kan inte ana.

När flyget kom på kvällen så såg man det i luften komma men det var mörkt på landningsbanan men så helt plötsligt tändes hela banan. Det styrs från flygplanet.

Västerås flygklubb var alla jätte trevliga mot mig och oss alla som var där. Piloten Bertil Ström och hans kollega som också är pilot men jag minns inte namnet på honom var helt suveräna.

Bertil är en mycket erfaren och duktig pilot med många flygtimmar. Han började flyga 1973 då en annan precis slutat med blöjor. ha ha så han kunde verkligen detta.

VILKEN UPPLEVELSE!
TACK, TACK, TACK TILL ALLA SOM GJORDE DETTA MÖJLIGT!

Kram en lyrisk Adrienne med en underbar valp Wishi

2 kommentarer:

Rosie o Harry sa...

Detta tyckte jag var häftigt och som sagt det är ju inte alltid en valp får åka privat flyg:)
Det är alltid roligt med något nytt till sin kennel.
Det ska verkligen bli jätte roligt att se henne växa upp. för du ska veta att jag har tyckt hon är så läcker valp;)

Lycka som sagt till och sköt om dig.
Stora bamse kjamen från oss

marianne sa...

Alla sätt är bra utom de dåliga. Häftigt att få hem sin valp med privatflyg. Nu vet man att det finns om avgångarna inte passar en och plånboken pallar trycket.
Ha det gott. kram

Bloggintresserade