söndag 24 januari 2010

Jag har blivit immun......


Sitter här med morgon kaffet och ska snart bege mig till Ultuna för andra helgen i rad. Förra helgen blev ju Denise opererad för livmoderinflammation. Denna helg är det Gamines tur att åka in för precis samma symtom dvs PYO. På 8 dagar två tikar som fått pyo, ja då vet vi hur det här året blir. HA HA

Jag råkar ut för så mycket med mina hundar så jag har blivit immun och reagerar inte längre när jag upptäcker något.

Vet inte hur mycket pengar det kostat mig med allt som händer med mina älskade vovvar men det som är bra är att jag lärt mig väldigt mycket. De säger alltid på Ultuna att jag upptäcker saker så tidigt på mina vovvar, vilket de tycker är bra. De säger att jag har stenkoll på mina djur och sånt är alltid roligt att höra speciellt när det kommer från veterinärerna.

Alla som jobbar på Ultuna är fantastiska och jag känner de flesta vid det här laget konstigt vore det annars så mycket som jag är där.

OBS DET ÄR BARA JAG OCH MINA HUNDAR SOM BOR HÄR SOM RÅKAR UT FÖR ALLT ELÄNDE. MINA VALPKÖPARE TACK OCH LOV KLARAR SIG.


Kan väl säga att det är lite väl magstarkt och framför allt DYRT att hela tiden råka ut för allting men av nån konstigt anledning så är jag inte deppig för jag mår så bra som människa och i min ms så varför deppa då?


Det här är ingen general repetion av livet och livet går inte i repris så det är bara att kamma sid bena och köra vidare.


Må så gott nu jag lovar att rapportera vad som hänt med min underbara Gamine på Ultuna.
Kram Adrienne och Gamine

Inga kommentarer:

Bloggintresserade