fredag 25 december 2009

Drömmen om julen blev sann.................

Ja faktiskt så blev den det. 12 personer runt ett julbord med god mat. Helt fantastiskt och släkt är jag med de flesta av dem. Min illusion om julen har alltid varit att man träffas många och äter i hop och har en trevlig jul. Den blev sann i går och det kommer jag att leva på länge.
Nog har vi varit många kring ett jul bord när jag var liten men då var det strikt och stelt och kan inte jämföras med gårddagens avslappnande julbord.
Jag hoppas ni alla hade en lika trevlig julafton som jag hade.
Må så gott kram Adrienne
Jag ska också tillägga att alla 7 bernisar var med mig.

1 kommentar:

marianne sa...

Vi har alltid haft ett öppet hus för familj och vänner och det gäller även julhelgen. Ingen ska behöva sitta ensam om de själva inte väljer det.
Roligt att din jul blev både trevlig och minnesvärd.
kram

Bloggintresserade