tisdag 26 januari 2010

Familjen samlad..................men...................

Ja i går ringde de efter mig att komma och hämta Gamine för hon vägrade att kissa. Inte ovanligt när det gäller mina vovvar att de vägrar att kissa när de är inskrivna på djursjukhus. Gamine är starkt med tagen efter operationen så jag vet inte om jag måste åka in i dag så de får ge henne dropp över dagen.



Alla som arbetar på Ultuna både veterinärer, sköterskor och i receptionen är helt FANTASTISKA. Alla tar sig tid att prata med mig om tid finns. Det är de som gör att jag klarar av det här med allting som går åt skogen. De ger mig ett sånt stöd och de behandlar mig med stor respekt att jag inte är nybörjare. De flesta känner ju mig så de vet var de har mig men ändå.

TACK ALLA SOM JOBBAR PÅ ULTUNA NI ÄR TOPPEN.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Fy så tråkigt att höra om dina små vovvar.
Du har verkligen en enorm otur men också en enorm styrka. Det är inte många som skulle stå pall för det du råkar ut för.
Hoppas Gamine återhämtar sig bra och att ni ska få lite lugn i stugan.

Varma hälsningar från Therése och världens bästa Leslie

Bloggintresserade