torsdag 28 januari 2010

Hela tiden glömmer jag....................

Ja inte kom jag i väg till veterinären med Gamine för jag kroknade helt själv i den där bokstavskombinationen som heter ms. Typiskt mig att glömma bort att jag själv är sjuk. Jag kämpade med Gamine här hemma och på eftermiddagen när jag skulle ge de andra mat så vips satt Gamine där och också ville ha mat.
Sedan släppte allt och Gamine mår så bra hon kan göra nu men jag själv har inte varit rolig och då blir jag rädd fast jag vet att det är bara att vila så är jag fit for fight again. I går kom min kära syster med två av sina barn. De hade handlat åt mig och fast jag sa till henne att hon inte skulle köra i denna snöstorm. Vad fick jag till svars jo man kan inte vara utan mat heller. TACK ÄLSKADE SYSTER.
Mina syrra och jag har kommit närmare varandra än någonsin och jag kan väl inte annat säga att mycket varit mitt fel pga att jag blivit manupulerad från annat håll. I dag ser jag klart på allting det måste bero på att jag fyllt 40. ha ha ha
Det är så kul att syrran och jag börjat umgås igen för vi har alltid varit kompisar förutom..............!!

Idag är vi insnöade här men det gör inget säger bernisarna för det är så kul ute i snön. Jisses vad mycket snö det kommit men det har det ju gjort i hela landet om jag inte har fel.
På programmet i dag står det SKOTTA SNÖ för nu mår jag bra igen.

Må så gott allihopa kram Adrienne

Inga kommentarer:

Bloggintresserade