torsdag 29 oktober 2009

Spännande....................

I dag ska Happy och jag åka till Ultuna och träffa en neurolog på hund.Super spännande tycker jag som har sekundär progressiv ms och tillhör neurolog sidan på människor. Jag åker ju på undersökning en gång om året mer vill inte min neurolog träffa mig vilket jag håller med om för jag mår ju så bra trots att det inte finns en enda medicin mot min ms. Jag har en av de värsta ms formerna säger de som vet och då finns inga mediciner för det finns det bara till de som ha skov.

Jag har utvecklat min egen medicin= HUNDARNA OCH MOTION och nog har jag chockat läkarvetenskapen för jag mår TOPPEN! nog om det. Nu var det faktiskt Happy!

Anledningen att hon ska träffa en neurolog är för att hon har en skada i nacken som hon orsakat själv. Säkert säger ni men om ni såg henne när det är dags för mat så skulle ni alla säga att konstigt att hon inte skadar sig. Precis vad fröken Happy gjort men har inte besvär av det annat än i bland. Jag har ju varit med förr när de gjort neurologiska undersökningar på hund och då skrattar jag bara för de skulle lika gärna kunna undersöka mig. ha ha

En neurolog på hund har jag dock aldrig träffat så det här blir spännande för både mig och Happy.

Ha en underbar dag
Bamsekram Adrienne och Happy ( som verkligen gör stjäl för sitt namn när det är dags för mat)

1 kommentar:

marianne sa...

Våra husdjur fungerar som medicin för många av oss. Och det är enbart tråkigt att det råder djurförbud på de flesta sjukhus, sjukhem mm. Men man får se det positiva med att det finns en del sjukhem osv. som tillåter besök med husdjur. Jag har själv stor hjälp av våra hundar då det gäller att hålla mig så frisk som möjligt.
Ha det gott. kram

Bloggintresserade