torsdag 10 september 2009

JAG SKRATTAR BARA ÅT OKUNNIGA MÄNNISKOR

ANONYM HÅLLER MED ANONYM men det här inlägget tänker inte jag ens besvara för nu är man nere på sandlådenivå.
Att de här människorna inte kan något är helt uppenbart. Vi får verkligen hoppas att de inte kallar sig för uppfödare.

Fega jävlar är de med som kallar sig för anonyma eller det kanske är en och samma person som fått en doktorshatt via macken eller per postorder.

Nu är det så att jag råkar faktiskt känna några av de största veterinärerna inom olika områden så därför publicerar jag inte okunniga inlägg som jag gjorde i morse FÖR nu räcker det.

ERA FEGA ANONYMA KRAKAR VAD VILL NI EGENTLIGEN? NÄ TA OCH KAMMA SID BENA OCH GÅ OCH LÄGG ER FÖR NU SKITER JAG I ER!

JAG VET VAD JAG GÖR MEN NI FÅR GÄRNA RINGA MIG SÅ KAN JAG LÄRA ER LITE. HOPPAS BARA ATT NI INTE KALLAR ER FÖR UPPFÖDARE.

Jag skrattar gott åt idioten eller vad det idioterna kanske " se opp for dårarna. Dårarna stängs"

Kram Adrienne

3 kommentarer:

Rosie o Harry sa...

Hej vännen:

Det är bra att du skiter i sådana personer som inte ens våga stå för vad de själva tycker. Då ska man inte lägga ner för mycket av sin dyrbara tid.
För har man åsikter och vill tala om den i någons gästbok eller blogg så gör man det via namn och adress annars så kan de vara tysta för då står du inte för vad de tycker. Detta innebär då att de själva ljuger om saker och ting.

Så skit i dem och njut av de som våga stå för vad de tycker.

Ha nu en helt underbar kväll och helg nu, stora kjamisar från oss

Mia sa...

Håller med och stå nu på dig! Du behöver inte ens kommentera, för det gör fjånarna så bra själv. Låt dem fortsätta att göra bort sig tycker jag. Så länge de inte lämnar namn eller ringer för att diskutera, så får man dra sina egna slutsatser om vem det är och POFF.....så får man reda på vem det är! Du ser hur det gick i min GB.........
Kram

marianne sa...

Det är okunnigheten och avundsjukan som står för den anonymes brist på ryggrad. Små rädda fega kryp uppför sig alltid på samma sätt och de känns bäst igen på sin brist på kunskap, erfarenhet och framgång. För inte uppför sig en person med kunskap och framgång på ett så här fegt sätt.
Det man gör mot andra kommer trefalt igen. Så skit samma. Låt dem sitta i sin håla och ösa galla över dem de är avundsjuka på.
Ha det bäst. kram

Bloggintresserade