lördag 26 september 2009

Armstrong-Moon!!!!!!!!!!


I går blev det klart att bernervalp hanen Armstrong-Moon flyttar hem till oss när han blivit 8 veckor.
Det kommer mera sedan om honom när tiden är inne och då får min underbara webmaster och väninna Elisabeth lägga ut på hemsidan om honom.
Jag har under några veckor haft kontakt med en finsk Landseer uppfödare som hade en valp kvar men den var för vit för mitt tycke. Sedan har jag haft kontakt med Armstrongs uppfödare men var lite osäker om valparna var tillräckligt bra för mitt tycke................................!
Det blir Armstrong helt klart. Hans uppfödare är en ur go tjej så det här känns toppen men som sagt det blir Elisabeth som lägger ut mera info sen.
Ha en underbar helg
Kram Adrienne

1 kommentar:

marianne sa...

Ny vovve på ingång, nu är jag allt lite nyfiken på vem denna gosse är. Han ser läcker ut och jag hoppas han ska hålla hela vägen.
Lycka till med Armstrong.
Ha en fortsatt skön helg.
kram

Bloggintresserade