fredag 7 augusti 2009

Nöjd!!!!

Jag känner mig så nöjd med alla valpköpare till M-kullen men oj vad tiden går fort.
Tänk att de blir så stora på bara några veckor.
Cilla har fått åka hem nu till sitt nya hem och ingen var lyckligare än hon. Flög in i bilen för de där monstrena vill jag inte ha med att göra på ett tag sa Cilla. King, Happy, Fame och Denise var inne hos valparna i går. King är djupt fascinerad av de små och gör så gott han kan för att hjälpa till. Happy tycker de är spännande men inte att vara hos dem. Helst på håll!!! så har vi då morsorna super!!! Fame och Denise som genast tog hand om dem.
Häromkvällen var de ute och sprang i storstugan vilket inte var till belåtenhet för alla. ( se bilder på hemsidan).

Må så gott nu allihopa
Kramar i massor
Adrienne

3 kommentarer:

Rosie o Harry sa...

Vad glad jag är för sin skull att du har hittat bra valpköpare till alla dina valpar.
och jag kan se framför mig hur Cilla kuta in i bilen. Ja du tiden går så fort man hinner inte med allt.

Ville säga att det vi gjorde idag var toppen:)
Ha nu en super skön helg och sköt om dig, kjamisar från oss alla

marianne sa...

Hej
Inte det allra lättaste att finna riktigt bra valpköpare. Det är mycket som ska stämma för att man som uppfödare ska känna sig trygg då valpen ska överlämnas.
Veckan som passerat har varit tuff, men vi hoppas på att få lite mer vila och ro snart. Skönt att det verkar lösa sig med din planering så att du får dina önskemål uppfyllda. Jag håller tummarna.
kram

Anonym sa...

Hej vännen!
Skönt att Cilla fick ett bra hem. Och vilka fanastiskt söta valpar. Synd att vi inte hann ses under vår semester men vi får se till att ses snart!
Massa kramar från Leslie med familj

Bloggintresserade