måndag 10 augusti 2009

Att jag aldrig lär mig!!!!!!!!

Ja nu börjar ned räkningen för de små. Sista veckan med gänget. Tänk att jag aldrig lär mig efter 23 valpkullar. Är alltid lika nojig sista veckan och vågar inte lämna de små alls.
Den här veckan tror jag allting händer. I morgon ska de börja med taket här som ska bytas ut helt och hållet. Framåt helgen då valparna åker ska jag få celebert besök från söder. Människor som jag aldrig träffat men är såna underbara människor så man tror inte att det kan finnas såna på tellus. Att de förmodligen kommer när valparna ska åka har sin förklaring som vi åter kommer till senare.

Valparna är jag super nöjd med. De är så framåt och orädda. Melissa ska bo kvar här för man kan inte annat än att behålla en när de är så oerhört trevliga.

Mina goda vänner kommer hit i morgon och ska bo några dagar. Jag ska vara hund vakt åt deras hundar en dag då de åker till Åland över dagen.

Ha en underbar vecka
Kram Adrienne

2 kommentarer:

Rosie o Harry sa...

Visst är det bra att det finns människor som är bra. Man kan tvivla många gånger på folk. Och bli lurad av deras så kallade snällhet. SJälv försöker jag vara en bra människa och kan jag hjälpa någon så gör jag gärna det. Fast jag avskyr folk som är elaka mot djur och andra människor.
Och vad glad jag är för din skull att du har hittat ett hem till alla dina valpar. Och att en ska stanna kvar hos dig.
Ha det nu så gott och sköt om dig.
Stora kjamen från oss

marianne sa...

Den dagen man anser sig fullärd så har man lurat sig själv på den lärdomen som man mest behöver.
Roligt att hela kullen är pigga och friska. Och visst är det härligt att ha goda vänner som ställer upp om man behöver hjälp.
Jag hoppas dina vänner får en trevlig Ålandstur.
Ha det gott
kram

Bloggintresserade