söndag 19 juli 2009

SUCK SÄGER JAG..........

DET FINNS EN GUL RUTA PÅ MIN HEMSIDA SOM TALAR OM HUR JAG FÖRSÖKER BEDRIVA MIN AVEL.
TROTS DENNA GULA RUTA SÅ FINNS DET FOLK SOM VILL SKADA EN OFFENTLIGT OCH GÖRA EN TILL BOV..............
ANONYMA INLÄGG I MIN GÄSTBOK DÄR MAN VRÄKER UR SIG SAKER ALLT FÖR ATT SKADA MIG.
LÄSA GULA RUTAN GÖR MAN INTE HELLER FÖR DÅ KAN MAN JU INTE SKRIVA SÅNA INLÄGG I GÄSTBOKEN SOM MAN GJORT UNDER NAMNET MADELEN SOM JAG VET VEM DET ÄR.
INTE HELLER ÄR MAN VIDARE KUNNIG ANGÅENDE DET MAN ANKLAGAR MIG FÖR.
SORGLIGT!!!!!
GÄSTBOKEN ÄR NU BORTTAGEN TILLSVIDARE. TACK MADELEN FÖR DET!

4 kommentarer:

Rosie o Harry sa...

Vad ledsen jag blir för din skull, det är så dåligt att en människa kan göra så mot dig. Men det är folk som är avundsjuka jag förstår om du blir ledsen men skit i dem. Tyvärr så finns det dårar överallt.
Jag hoppas med hela mitt hjärta att du mår lite bättre när du har läst detta. Du har fina djur och du bryr sig och det är det viktigaste:)

Många kjamisar från oss ALLA

Mia sa...

Jaha, aldrig lugn & ro? Letade förtvivlat efter din gästbok, men nu fick jag förklaringen. Hemskt att andra ska behöva göra så att man inte ens kan ha en GÄSTbok. Varför kan folk inte bara acceptera att var o en själv ansvarar för den avel man vill bedriva. Det ska andra skita i, så länge man inte skadar någon, varken människa eller djur.
Jag hade aldrig plockat bort min GB, anser att dessa människor gör bort sig själv och snubblar till slut i sin egen skit. Hoppas bara att de inte håller på med avel eller djur överhuvudtaget!
Mia

marianne sa...

Det finns spån som tror at man kan spå i framtiden och att alla uppfödare har tillgång till en kristallkula där man ser vad hur olika kombinationer ska utvecklas. Samma spån tror även att de är osynliga när de trampar runt i zyber världen och kastar skit på folk.
Ja, ja var och en blir salig på sin tro. Vi kommer tyvärr eller kanske tur nog aldrig att bli någon tillräckligt bra Singoalla för att spå i framtiden. Men däremot så behövs det varken kristallkula eller någon Singoalla för att kolla var ett Ip- nummer hör hemma.
Att det ska vara så svårt att stå för sina åsikter och lämna namn och adress/länk så att den de angriper kan svara.. Om det nu var en åsikt? För tanken var väl inte att enbart misskreditera?
Ha det gott.
kram

Madde sa...

Hej hej
Vill börja med att gratulera till valparna. Synd att du tagit bort gästboken, måste ju få erkänna att jag blir nyfiken på vad min namn like har skrivit. Hoppas på lite mer bilder på dom små snart.
Kram Madde

Bloggintresserade