onsdag 22 juli 2009

Ingen bloggare!!!!!

Det här med blogg är inte min grej och jag är ur dålig på att besöka mina vänners bloggar. Förlåt mig för det!
Jag går in på datorn och kikar eller gör det jag ska sen räcker det för mig. Surfa runt i cyber världen gör jag ytterst sällan. Gå in på sidor som inte intresserar mig dvs andra uppfödares sidor som bara vill en illa- de skiter jag fullkomligen i. Mina vänner däremot deras sidor besöker jag ofta.
Just nu är det fullkomligen kaos här med besökare varje dag. Allt från min Far och vänner till valpköpare.
Har en osåld hanvalp för att jag inte hittat den rätta. Ingen brådska för min del för det ska kännas rätt men så har jag ju nästan aldrig fått tillbaka en hund trots mina 128 valpar med de här.
Skrytigt värre men sant!!!
Kram Adrienne

3 kommentarer:

Rosie o Harry sa...

Det är inget man ska be om ursäkt för, det är bara så:) en del gillar det och andra har inte samma intresse.

Var inne på din hemsida vad ssööötta valparna är. Håller med dig det måste kännas rätt när man ska ha ett hem till sina valpar. Hoppas du finner ett bra hem till honom.

Du får ha det så gott vännen och ha en skön helg, hoppas att solen tittar fram lite med.
Ha det gott, kjamisar från oss

marianne sa...

Håller med om att valparna måste till rätt valpköpare. Och själv är jag petnoga med vem som får den stora äran att köpa valp från mig. Något som lönat sig då jag enbart har haft två omplaceringshundar på alla år/kullar som varit.
Ha en skön helg. Vi ska jag plocka svamp och kanske blåbär.
kram

Linda sa...

Hej!!
Tack för inlägget i våran gästbok!! ;-)
Trevligt att besöka din fina sida o kolla på så många "snyggingar"!! Hoppas du inte bryr dig om de avundsjuka människor som gör påhopp! För det är väl just det de e, avundsjuka?? Det har jag erfarit iaf redan som "nybörjare"
Ha det bra o lycka till me alla dina hundar!!
Mvh
Linda

Bloggintresserade