fredag 10 april 2009

AKUT FODERVÄRD SÖKES

Min underbara Landseer hane Arrak klarar inte av att bo med så många söta flickor så han behöver komma ut på foder.
En mycket trevlig och snäll hane som ser lovande ut i mitt tycke.Jag ville så gärna att han skulle kunna bo här så han fick ett p-chip men det har inte hjälpt!!
Det skulle vara kul om någon av mina tidigare valpköpare vill ha honom så jag vet var han finns men det viktigaste är vettiga människor.
Ring 0171-466034 eller 073-9548229

17 APRIL SÅ ÄR K- KULLEN VÄLKOMNA HIT KLOCKAN 12,00. Jag bjuder på fika!!
Josefin med Kumo från Norrland kommer då så jag hoppas flera har möjlighet att dyka upp.


GLAD PÅSK
KRAM Adrienne

2 kommentarer:

Rosie och Harry sa...

Hoppas att ni hade det trevligt på eran träff:)
Håller även tummen för att du hittar en bra foder värd till Arrak.
Du får ha en underbar dag och sköt om dig, kjamen från oss

Ninna sa...

Hejsan! Hoppas att du hittar rätt fodervärd till din fine Arrak!!!
Kram Ninna

Bloggintresserade